Μηχανισμός Παραπόνων/ Ενστάσεων
Για τη βελτίωση της λειτουργίας του Τμήματος τίθεται σε λειτουργία η διαδικασία υποβολής και διαχείρισης παραπόνων των φοιτητών και φοιτητριών του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά σε όλα τα παράπονα που άπτονται της ποιότητας των παρεχόμενων από το Τμήμα εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών.
Ο φοιτητής επιλέγει αν έχει να εκφράσει ή να αναφέρει ένα παράπονο είτε για Διδακτικά θέματα είτε για Διαδικαστικά θέματα. Ενδεικτικά θέματα που αφορούν τις δύο κατηγορίες αναφέρονται παρακάτω.